ПОИСК
Політика

На 87-му окрузі знайшли ще одну ділянку, де підробляли результати на користь Шевченка, — ОПОРА

10:02 4 квітня 2021
урна
Володимир ДОБРОВ

Перерахунок голосів на дільниці № 260 028 показав, що кандидат від партії «За майбутнє» Олександр Шевченко отримав менше голосів, ніж вказано в протоколі. Це не перша ділянка, на якій викрили фальсифікації голосів на користь цього кандидата, пише «НВ», посилаючись на Громадянську мережу ОПОРА.

Як заявляє ОПОРА, на цій ділянці в протоколі у Шевченка 172 голоси виборців, а за бюлетенями — тільки 72.

«Це вже п'ята ділянка, де виявлено розбіжність голосів за кандидата Олександра Шевченка, та четверта, де визнано недійсним голосування», — констатують спостерігачі.

Як відзначають в організації, бюлетені з 31 березня перебували у приміщенні окружної територіальної комісії, але коли їх почали перераховувати, з'ясувалося, що деякі пакети з бюлетенями мали ушкодження, а пакет з невикористаними бюлетенями був надірваний. Голова дільничної комісії сказала, що деякі бюлетені «запаковані по-іншому».

Нагадаємо, довибори депутата Верховної Ради на 87-му окрузі відбулися минулої неділі. Відтоді окружна виборча комісія провела перерахунок голосів на двадцяти дільницях. Результати голосування на дільницях № 261 030, № 261 027 та № 261 025 вже визнали недійсними, оскільки у кандидата Шевченка за бюлетенями виявилося менше голосів, ніж зазначено в протоколах.

Раніше політолог Сергій Биков оприлюднив докази того, що на одній з цих дільниць члени комісії від партії «Європейська солідарність» фальсифікують вибори на користь кандидата Шевченка.

Як повідомляли «ФАКТИ», довибори в Раду на 87-му окрузі завершилися. У ЦВК назвали переможця — ним став Василь Вірастюк.

324

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2021 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.