ПОИСК
Політика

Добкін планує рейдерські захоплення найбільших ринків Харкова, — ЗМІ

10:39 7 квітня 2021
Михайло Добкін
Володимир ДОБРОВ, спеціально для «ФАКТІВ»

Політик і ексголова Харківської області Михайло Добкін має намір отримати контроль над низкою великих ринків Харкова. Про це повідомив Insider News.

В даний момент Добкін вже контролює більшу частину Сумського ринку.

«Але цього йому виявилося замало. Добкін збирається провести рейдерське захоплення Центрального ринку, а також ринку на Студентській, Новосалтівського, Холодногірського, Кінного, ринків Павлово Поле і Соллі — плюс. А це близько 70 тис. торгових місць і більше 100 тисяч працівників, які стануть безробітними», — пише Insider News.

Видання нагадало, що в свій час ексгубернатор вів боротьбу за Сумській ринок з Олександром Фельдманом, однак зараз вони стали тимчасовими союзниками. Пов'язано це з тим, що Фельдман виступає проти будівництва нової дороги через ринок «Барабашово», запланованого ще ексмером Геннадієм Кернесом.

За даними Insider News, тепер Фельдман і Добкін вирішили спільно виступити на противагу наступнику Кернеса в. о. міського голови Ігорю Терехову. Однак Фельдман піддається критиці за ситуацію, яка утворилася на ринку «Барабашово» під контролем «Концерну АВЕК».

«Договір, який уклали з „Концерн АВЕК“, виявився незаконним. Податки в міський бюджет не сплачувались. Багато підприємців кинули свої торгові місця через фізичне протистояння. Б'ють шибки, відключають електрику. І так два роки», — цитує видання одного з підприємців. «Схоже, Михайло Добкін вирішив остаточно вбити харківські ринки, а разом з тим залишити десятки тисяч людей без роботи», — вважає Insider News.

1777

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2021 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.