ПОИСК
Політика

Палиця розповів, як удвічі підняти мінімальну пенсію

13:07 7 квітня 2021
Ігор Палиця
Світлана СИМОНЕНКО, спеціально для «ФАКТІВ»

Будь-яке підвищення пенсійних виплат, яке проводиться без компенсації непроіндексованої пенсій в 2014—2018 роках, не здатне наблизити їх до реального прожиткового мінімуму пенсіонерів. Про це написав лідер партії «За майбутнє» Ігор Палиця в своєму блозі на korrespondent.net

«Якби уряд своєчасно індексував базовий розмір мінімальної пенсії відповідно до рівня інфляції, починаючи з 2014 року, то сьогодні мінімальна пенсія могла б становити не менше 2 тис. 643 гривень або на 50% більше, ніж зараз.

Натомість за 7 років вона зросла лише в 1,9 рази — до 1 тис. 769 гривень. Тоді як споживчі ціни за цей час зросли майже в три рази, комунальні тарифи — в 9,5 рази, а інфляція склала 278,5%", — написав Ігор Палиця.

Щоб відновити справедливість, депутатська група «Партія «За майбутнє» пропонує уряду вдвічі збільшити рівень прожиткового мінімуму для непрацездатних осіб — до реального показника, який відповідає розрахункам Мінсоцполітики на 2021 рік, — з 1 тис. 769 грн до 3 тис. 540 гривень. Середня пенсія при цьому зросте до 5 тис. 500 гривень на місяць.

Як зазначив Ігор Палиця, для цього потрібно 350 млрд грн. Однак їх можна знайти, якщо навести порядок у митній і фіскальній сферах, а також почавши реальну боротьбу з корупцією.

За його словами, Україна щорічно через контрабанду на митниці втрачає більше 100 млрд грн, через ухилення від сплати податків — понад 200 млрд грн, в результаті державної корупції — понад 55 млрд грн.

433

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2021 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.