ПОИСК
Політика

Згідно з соцопитуваннями, Терехов може обійти Добкіна в боротьбі за посаду мера Харкова, — ЗМІ

11:01 14 квітня 2021
Ігор Терехов

У Харкові розгортається кампанія виборів міського голови. Співрозмовник однієї з відомих соціологічних фірм повідомив в коментарі сайту «Страна», що, виходячи з їхніх останніх закритих досліджень, у в. о. міського голови Ігоря Терехова зараз є деяка перевага над Михайлом Добкіним.

«Працюють з виборцями тільки двоє людей, які не приховують бажання балотуватися і мають серйозні ресурси, — секретар міськради, в. о. міського голови Харкова Ігор Терехов, який до останнього переобрання Кернеса був його першим заступником, і колишній мер Харкова і ексголова Харківської облдержадміністрації (ОДА) Михайло Добкін. Поки що ці двоє претендують на те, щоб стати основними конкурентами за перемогу», — пише видання.

У статті наголошується, що обидва мають дуже високі рейтинги і шанси вийти разом до другого туру. Але у Добкіна великий антирейтинг, який може стати проблемою саме в «дуелі».

«Ми зафіксували запит на продовження лінії померлого мера, на збереження його „спадщини“, але водночас і запит на зміни, нові прізвища. На мій погляд, Добкін випадає з цього поля», — коментує джерело видання.

Як повідомлялося, Верховна Рада України підтримала проєкт постанови про призначення позачергових виборів мера Харкова, вони пройдуть 31 жовтня 2021 року.

Раніше в одному з інтерв'ю Ігор Терехов підтвердив, що Геннадій Кернес готував його як наступника. За словами в. о. мера, Кернес очікував від нього «продовження розвитку міста і тієї динаміки, яку вони набрали».

230

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2021 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.