ПОИСК
Політика

Зеленському не варто було двічі пропонувати Путіну зустрітися, — політолог

10:10 24 квітня 2021
Зеленський і Путін

Володимиру Зеленському не варто наполегливо домагатися зустрічі з російським президентом. Як заявив в інтерв'ю «ФАКТАМ» політолог Богдан Петренко, такими наполегливими проханнями Зеленський принижує себе. Більш того, не зрозуміла мета зустрічі. Поки що Україна ризикує отримати лише нові зобов'язання, а не поступки з боку Росії.

«Сенс в тому, щоб запропонувати Путіну зустрітися, є. Але єдина проблема — таку пропозицію президенту Росії можна було зробити лише один раз. Якщо людина не йде… Ні, напевно, в нашому випадку, я б слово „людина“ помістив би в лапки. Так ось, якщо Путін не йде назустріч, я думаю, не варто своє прохання повторювати двічі… Просити про зустріч з Путіним так, як це зробив Зеленський, принизливо», — вважає політолог.

Також Петренко наполягає, що Зеленському в принципі немає сенсу домагатися переговорів з Путіним, якщо це «зустріч заради зустрічі». «Думаю, що президент України в очі Путіну вже подивився і зрозумів, що в цих очах немає нічого людського. Володимир Володимирович — це та людина, яка буде відстоювати інтереси Російської Федерації такими, якими їх бачить він, не звертаючи уваги на інтереси України», — переконаний політолог.

Крім того, Петренко звертає увагу, що українське керівництво заради переговорів з Росією добровільно обтяжує себе певними зобов'язаннями. «Якщо гіпотетично зустріч з Путіним відбудеться, то цих самих зобов'язань стане ще більше», — підсумував експерт.

Нагадаємо, на пропозицію Зеленського про зустріч з Путіним «в будь-якій точці Донбасу» Кремль відповів, що переговори можливі, але в Москві.

591

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2021 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.