ПОИСК
Політика

Українцям пояснили, чим поточний ремонт доріг «Великого будівництва» відрізняється від того, що творилось раніше

9:58 20 травня 2021
дорога

Ремонт автодоріг, який проводиться у рамках «Великого будівництва» президента Володимира Зеленського, значно відрізняється від дорожніх робіт попередніх років, пояснив в інтерв’ю виданню «Mintrans» Юрій Голик.

За його словами, з початком програми підхід до ремонту доріг став більш системним. «Поточний ремонт у 2019-му та 2020 роках — дві великі різниці. Ми від початку у 2019 році говорили, що ремонт доріг коштуватиме дорожче, але він буде значно якіснішим, і ми усвідомлено на це йшли», — сказав Голик.

Він пояснив, що до 2020 року ремонт дороги проводився з укладанням лише двох шарів. Із стартом програми у 2020 році значна частка оновлених автодоріг також отримувала нову дорожню основу.

«Основа — це, з одного боку, серйозне здорожчання дороги, але з іншого — збільшення термінів її служби. У 2020 році 90% доріг, виконаних поточним середнім ремонтом, були зроблені з основою», — пояснив Голик.

РЕКЛАМА

Він також додав, що із 2020 року до поточного середнього ремонту почали включати встановлення зупинок, бар’єрних огорож, дорожніх знаків. Фактично зараз поточний ремонт дороги майже нічим не відрізняється від капітального.

Значна увага тепер приділяється контролю за якістю виконання робіт. Для цього Укравтодор ввів єдині правила для всіх дорожньо-будівельних компаній, а також залучив для будівництва іноземний технагляд, який зараз діє на 25% доріг.

РЕКЛАМА

Укравтодор під керівництвом Олександра Кубракова також розпочав на оновлених дорогах установку систем зважування-у-русі (Weigh-in-Motion), які дозволять запобігати неправильній експлуатації доріг та гарантують захист від перевантажених транспортних засобів.

«Багато систем WiM вже встановлені, але це більше зона відповідальності не Укравтодору, а Міністерства інфраструктури. Сьогодні йде паралельний процес: Укравтодор встановлює WiM на тих дорогах, що ремонтуються, свої WiM встановлює міністерство й одночасно намагається змінювати законодавство, щоб ці системи запрацювали. Якщо внести зміни до законодавства до 1 червня, то можна встигнути ввести WiM в експлуатацію до сезону зернових», — зазначив Голик.

РЕКЛАМА

Нагадаємо, раніше заступник голови Офісу президента, координатор «Великого будівництва» Кирило Тимошенко оголосив про запуск повноцінного руху відремонтованим мостом через Хаджибейський лиман на Одещині. У рамках програми президента Зеленського міст розширили до шести смуг руху.

327

Читайте нас у Facebook

РЕКЛАМА
Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів